Thomas Zanzinger, CEO i Ocean Technologies Group.

- Man må tette gapet

- Shipping må tette gapet mellom digitisering og digitalisering, sier Thomas Zanzinger, administrerende direktør i Ocean Technologies Group.

Publisert Sist oppdatert

I en tale på CMA Shippings konferanse nylig skisserte Zanzinger hvorfor han trodde mange maritime virksomheter ikke utnyttet mulighetene digitaliseringen gir dem. Han forklarte at digitisering (prosessen med å konvertere informasjon til et digitalt format, red. anm.) av den analoge informasjonen i en virksomhet bare var det første trinnet, og at bedrifter må tenke nytt og redesigne sine forretningsprosesser for å virkelig dra nytte av digitale verktøy og nye teknologier. Med data som i økende grad brukes i globale markeder for å måle bedrifter mot sine konkurrenter, har det aldri vært viktigere å forstå informasjonen din.

For å lese denne saken må du være abonnent

Get instant access to all content

Totalabonnement (papir + digital)

1 350,- (herav mva kr. 150,-)

KJØP

Digitalabonnement (kun digital - pr. bruker)

1 350,- (herav mva kr. 0,-)

KJØP

Powered by Labrador CMS